Kundeservice

Kundeservice

TEKNISK KUNDESERVICE STØTTER VÅRE KUNDER

Nokian Heavy Tyres er en dekkprodusent som tar ansvar for sine produkter. Vår tekniske kundeservice vurderer kontinuerlig våre kunders erfaringer og tilbakemeldinger fra de stedene hvor dekkene faktisk blir brukt: i skog, mark, gruver og havner. Vi er der, hvor kunden trenger oss. Å kjenne arbeidsforholdene til våre dekk og maskiner er minst like viktig som å mestre de tekniske dekkegenskapene. Dette er grunnen til at vi kan sende en teknisk ekspert for å hjelpe og støtte våre kunder ved behov - hvor som helst i verden.

Det er viktig for kvaliteten og produktutvikling at vi kan videreformidle tilbakemeldinger fra våre kunder til våre dekk-designere og utviklere. Den tekniske kundeservicen vår er bygd på tekniske ferdigheter, erfaring og tett samspill med kunder og andre interessenter.

Teknisk kundeservice

  • Gir hjelp, informasjon og veiledning ved tekniske dekkproblemer
  • Tilbyr produktopplæring og håndterer tilbakemeldinger fra kunder
  • Betjener alle Nokian Heavy Tyres kunder og interessenter – sluttbrukere, produsenter av originalutstyr, partnere og dekkutsalg – over hele verden


    Sjef for teknisk kundestøtte
    [email protected]

    NB! Denne kunderservice mailen behandler kun forespørsler om dekk til tyngre kjøretøy.
    For spørsmål om person - og varebil dekk, vennligst kontakt din dekkforhandler eller kundeservice.

teknisk håndbok

Denne tekniske håndboken vil være verktøyet du trenger for å finne riktig dekk til arbeidet ditt, med et løfte om bekymringsfri arbeidstid.

SALG OG LOGISTIKK

Unik opplevelse, hurtighet og fleksibilitet

Nokian Heavy Tyres selges både som originalutstyr og i reservemarkedet. Det stilles høye krav til effektiv og pålitelig service. Tett samarbeid med verdens ledende maskinprodusenter gjennom flere tiår har gitt Nokian Heavy Tyres produktutvikling og kundeservice unik erfaring og forståelse for kundens behov.

Styrken til Nokian Heavy Tyres ligger i en flat organisasjonsstruktur og en evne til raskt å reagere på kundenes behov og endringer i markedet. Selskapets salgsorganisasjon tildeler en egen kontaktperson til hver kunde. Kundeforhold er ofte langsiktig, personlige kontakter. Selskapet gjør konsekvente investeringer i kontinuerlig utvikling av kvalitet, produktivitet og logistikk.

Omfattende, skreddersydde kundeservicekonsepter har blitt utviklet i løpet av de siste årene, slik som komplette hjul-løsninger og rask levering.

Våre partnere og dekk-kjeden Vianor betjener kunder over hele verden

Nokian Heavy Tyres' spesialiserte partnere og dekk-kjeden Vianor, som eies av Nokian Tyres gruppen, støtter utviklingen av salg og teknisk service. Erfarne, dyktige partnere og distributører, samt vårt stadig voksende Vianor utsalgsnettverk, gjør oss i stand til å betjene våre kunder over hele verden.

Vår profesjonelle teknisk kundeservice og logistikktjenester er unikt i det spesialiserte forretningssegmentet. Vårt tjenestetilbud suppleres av produkter som felger, rør og trykkindikatorer og tilhørende kompetanse. Vår kontinuerlig fornyende tjenestetilbud er umulig å matche eller kopiere.